Brev:
Sove i barnevogn
12. september 2014
Alder:
4 mdr.
Sove i barnevogn
Hej Helen.
Tak for dit svar sidst :)
Caroline er nu 4 mdr og 20 dage. Da hun blev ca. 3 mdr lykkes det endelig at få hende til at sove i barnevognen og siden har det faktisk været absolut yndlings sovested. Pludselig er hun begyndt at skrige voldsomt hver gang hun bliver lagt i vognen og skriger længe og slår nermest en bue med ryggen.
Hun bliver skiftet og får lidt mælk inden hun bliver lagt. Jeg skubber vognen lidt frem og tilbage, præcis som jeg plejer.
Er det blot endnu en fase vi skal igennem? Og hvis ja, hvordan gør vi det bedst for Caroline? Eller er det andre metoder/ anden fremgangsmåde der skal til?
Vi bøvler stadig med manglende afføing - men det er en helt anden og meget meget længere historie - som har resulteret i en meget pyldret pige, synes jeg. Kan det være en årsag?
Tak for god brevkasse :)
Venligst
Carolines mor.