Brev:
Længere middagslur
9. september 2014
Alder:
6 mdr.
Længere middagslur
Hej Helen,
Vi øver lige i øjeblikket med at få Loui til at sove en længere middags lur. Han powernapper hele dagen igennem på 3-4 lure.
Hans formiddags lur er fin på 30-50 min :) Men middagsluren varer også kun 30-50 min.
Jeg går tur, ligger ham først når han er virkelig træt og bliver puttet med flaske. Han sover udendørs i barnevogn.
Han vågner ofte efter 30-40 min, hvor det nogen gange lykkes at lulle ham videre i søvnen med det samme, men ofte vågner han helt op, og er måske vågen i 5-15 min inden han lukker øjnene igen og sover en time mere.
Mit spørgsmål lyder på, om han de gange han vågner helt op og er vågen lidt, og han faktisk starter luren om på ny? Eller fortsætter han den ? Jeg tænker i forhold til de forskellige søvn stadier :)
Hilsen