Brev:
Urolig søvn - 2 mdr.
3. september 2014
Alder:
2 mdr.
Urolig søvn - 2 mdr.
Hej Helen
Jeg har skrevet til dig et par gange ang. min datters søvnproblemer. Jeg har nu prøvet at svøbe hende inden sidste ammetår, og det hjælper hende en smule. Men hvordan bøvser jeg hende af, når hun er svøbt? Og hvor meget må hun være svøbt?
Hun er stadig ekstremt urolig, når hun sover, og det er derfor ikke en mulighed at løsne svøbet, når hun sover. Efter ca 30 min begynder hun at vælte rundt, stønne, smågræde, grynte osv. meget højt! - og sådan fortsætter det. Det virker til at være maven, som driller hende, men hvis hun ikke var svøbt, ville hele hendes krop fare rundt. Hun falder ikke tilbage i den rolige søvn, og det virker som om hun lider. Det er umuligt for mig at sove.
Hvorfor er hun så urolig - hvad er der galt?