Brev:
Sover 12-13 timer i døgnet
15. august 2014
Alder:
19 mdr.
Sover 12-13 timer i døgnet
Hej Helen.
Min dejlige datter på 19 måneder sover ikke meget mere end 12/13 timer i døgnet, er det for lidt ?
Hun kommer i seng 19.30 og sover ca kl 20. Hun vågner mellem 5.00/6.00 og så sover hun 2 timer +/- 30 min fra kl 12.00.
Hun er frisk og klar til dagen og klarer en hel dag fint, hun er altid glad og hyggelig at være sammen med uanset hvad klokken den er. Hun sover alene og falder selv i søvn og hun sover igennem.
Hvornår begynder de små poder at sove mindre middagslur ?
Med venlig hilsen
Prinsessens mor