Brev:
At sove i lift
16. juli 2014
Alder:
4 mdr.
At sove i lift
Hej Helen
Jeg har læst, at der ikke er særlig meget luftcirkulation i barnevogn/lift og, at der dermed kan blive iltfattigt hvis åbningen bliver tildækket.
Jeg har læst, at du fraråder brug af myggenet, regnslag mm ved mindre det er nødvendigt.
Min søn har siden fødslen, sovet rigtig meget i sin lift. Engang i mellem med en stofble over for at skærme ham, men altid kun så den maks dækker halvdelen af åbningen.
Kan det være farligt for ham?
Vi bor på 5. sal og når min mindste sover lur, sover han i sin lift så jeg kan løfte ham ned i barnevognen og hente storebror i børnehaven.
Bør jeg hellere lade ham sove lur i sin seng?
Er der også dårlig luft i liften selvom den ikke er tildækket?
Med venlig hilsen
Bobbies mor