Brev:
Søvn har altid været noget hø
1. juli 2014
Alder:
8 mdr.
Søvn har altid været noget hø
Kære Helen
Jeg har tidligere skrevet vedr vores pige på nu 8 1/2 mrd.
Hun havde kolik og efterfølgende mavesmerter evt allergi. Været rigtig ked, skreget og sovet minimalt. Været undersøgt flere gange ved Læge, Zoneterapeut, kiropraktor mv.
Henvist til børneambulatorium og nu fået svar på blodprøver ift gluten, mælk og fødevareallergi. Der var intet at spore.
Gået fra 8-14 små tynde afføringer i døgnet til forstoppelse - da hun fik ske mad. Skreg vanvittigt og krøb sammen havde tydeligvis ondt. Får nu movicol og sat op til 1-1 1/2 brev om dagen og det har virket. Hun er et helt andet barn er glad og mere lyst til leg.
Men søvn er noget hø og har altid været det.
Dagen ser sådan ud.
Morgen amning
06.30 vågner og grød og storebror køres i børnehaven
08.30-09.30: sover Max en time
Formiddag mad
Frokost fortsat grød.
12-12.30: puttes til lur sover ca 1 time.
Eftermiddagen mad
16-16.40: kort lur ( ikke altid)
17.30 mos med grønt og kød
18.30 : bad
19.00: puttes - ammer her
Herefter kan hun vågne kl 20. Hvor jeg må op et par gange. Og er så oppe kl ca 22.00 tidligere ammet her men overvejer flaske som hun tog igår. ( skreg dog efterfølgende og vi måtte op 3 x)
Var oppe kl 00,02.30,03.30,05.30,06.30 og 07.45:-/
En god nat for mig der er jeg oppe 3 x fra kl 22.-06.30.
Det er forskelligt hvordan hun vågner, men typisk skriger hun helt vildt og her falder hun kun til ro ved jeg tager hende op og går med hende.
Men hvordan pokker lærer jeg hende at sove???
Har læst din bog og prøvet alt.
Hjælp. :-)