Brev:
Kort middagslur - 14 mdr.
23. juni 2014
Alder:
14 mdr.
Kort middagslur - 14 mdr.
Kære Helen
Skriver lige et par nye spørgsmål, du har været en stor hjælp tidligere, så håber på det samme denne gang.
Vores datter på godt 14 mdr. er startet i vuggestue, og det går rigtig rigtig godt efter et par omgange med sygdom.
Problemet er bare, at hun kun vil sove 1-1,5 times middagslur i vuggestue (og de gør en stor indsats ved jeg). Hun vil sjældent sove formiddags- eller eftermiddagslur som supplement. Det resulterer i en meget træt pige, når vi når kl. 17, og vi må putte hende allerede lidt i 19.
Er der noget, som vi kan gøre? Vi har læst dine bøger frem og tilbage, men kan ikke rigtig finde ud af, hvad vi skal gøre.
Vores dagsplaner har fulgt dem i din bog om mad – og har passet vores datter fantastisk.
Lige nu ser den således ud:
06.30 Vågner.
07.00 Morgenmad.
08.30 Vuggestue.
10.45 Frokost, vuggestue.
11.15 Middagslur (sover max 1,5 time).
14.00 Frugt og boller.
14.30 Hentes fra vuggestue.
16.00 Eftermiddagsmad, yougurt etc.
17.30 Aftensmad.
18.45 Banan og mælk af kop.
19.00 Sover. Typisk igennem til næste morgen – det er hun GOD til.
På forhånd tak for dit svar, som jeg ved vi kan bruge.