Brev:
Hun vil bare ikke sove - 12 mdr.
18. juni 2014
Alder:
12 mdr.
Hun vil bare ikke sove - 12 mdr.
Hej Helen
Jeg skriver til dig fordi jeg har store problemer med at få min 1 året datter til at sove om aftnen, jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, prøver alt muligt, til sidst falder hun da også i søvn efter hun har stilt sig op 100 gange og grint og grædt og strittet imod, jeg prøver alt.
Jeg plejer at give hende mad kl 18. Bad lidt efter, ammer, hvis hun ikke har spist så meget aftensmad så får hun go natgrød, børster tænder og ligger jeg hende i seng .. Eller rettere prøver, op ned mange gange..
Der er ingen forskel på om hun får grød eller ikke grød eller om det er kl 19 eller 20 hun kommer i seng, der er modstand hele vejen.
Har du en opskrift på, hvad jeg skal gøre som måske ikke virker med det sammen men efterhånden, hun er en utrolig aktiv lille pige, så hun har nok også svært ved at slippe dagen.. Håber du kan hjælpe
Venlig hilsen
M