Brev:
Sengetid om aftenen
15. juni 2014
Alder:
12 mdr.
Sengetid om aftenen
Hej Helen
Vi har en dejlig og meget aktiv søn på 12 mdr. Han er begyndt sådan for alvor for 14 dage siden.
Han er startet i institution for ca. 2 mdr. siden. Det er gået rigtig godt med opstart. Vi havde håbet, at hans start dernede ville påvirke hans søvn, så han kunne sove lidt mere om dagen, men det er desværre ikke tilfældet - ofte har han kun sovet 1-1,5 á to lurer.
Her på det sidste er han så begyndt kun at sove 1 gang om dagen i ca. 2 timer fra kl. 11.15 - 13.15. Så langt så godt.
Han skal op kl. 5.30 om morgenen, for at vi kan nå på arbejde - så derfor bliver han allerede afleveret kl. 6.30.
Vi har siden han startede i institution og skulle tidligt op, puttet ham kl. 19. Det har egentlig fungeret udmærket, men efter han er begyndt kun at ville sove 1 gang om dagen, virker han meget træt kl. 18 ca.
Vores spørgsmål går så på
Skal vi putte ham kl fx 18-18.30? Eller er det bare for tidligt? Ofte skal Lukas vækkes om morgenen og virker ret træt - af og til vågner han dog af sig selv.
Vi glæder os til at høre dit input.
Med venlig hilsen
K og M