Brev:
Sove uden amning
10. juni 2014
Alder:
11 mdr.
Sove uden amning
Hej Helen
Så kommer der lige et spørgsmål mere.
Nu fylder en lille mus snart 1 år og jeg vil gerne stoppe med at amme, men hvordan gør jeg lige det? Hun falder bare bedst i søvn både eftermiddag og aften med lidt mælk.. Hvor jeg ligger med hende i vores seng og så falder hun i søvn og så bærer jeg hende ind i hendes..
Hun har for et par måneder siden, godt ville falde i søvn uden mælk, hvor vi lavede op/ned metoden men det gider hun slet ikke nu, hun skriger og laver flitsbue?? Så jeg blir nødt til at amme hende og holde hende fast, indtil hun falder i søvn, bryder mig ikke om den metode, men lige pt. Er det det eneste der virker? Synes hun får nok at spise i løbet af dagen.
Grød til morgenmad, rugbrød til frokost, havegryn og yoghurt til mellemmåltid og kød og mos til aften, tænker hun måske skal have noget aften grød eller skal hun have vælling i flaske ? Glæder mig til at høre fra dig
Venlig hilsen
M