Brev:
En helvedes nat...
5. juni 2014
Alder:
10 mdr.
En helvedes nat...
Hej Helen.
Mange tak for svar angående natgrød og sut.
Vi har nu i aftes forsøgt med dit råd - grøden nægtede han at spise og flaske 1 gik fint, men nr 2 ville han stort set intet ha' af....
Natten har været et rent helvede... Ved at dagpleje spiller ind, men er virkelig ødelagt over at min søn sover SÅ dårligt og det bekymre mig meget.
Nattens forløb;
Kl. 20 sov
Kl. 20:45 vågen 1. gang
Kl. 23:45 vågen 2. gang
Kl. 2:15 vågen 3. gang
Kl. 4:05 vågen 4. gang
Kl. 4:30 vågen 5. gang
Kl. 5:15 vågen 6. gang
Kl. 6:15 vågen igen og har så tisset igennem - så far står op med ham.
Dette er virkelig en helvedes nat!! Og han kommer slet ikke ned i REM søvnen - hvilket virkelig bekymre mig, da han er en dreng med krudt i.
Inden dagpleje var han vågen -
Kl. 22, kl. 2, kl. 5 og 6. Hvilket heller ikke er ok og det har stået på godt en måned.
Venlig hilsen
Louie's bekymrede mor