Brev:
Natgrød og sut om natten
4. juni 2014
Alder:
10 mdr.
Natgrød og sut om natten
Hej Helen.
Tak for alle råd, vil prøve det med natgrød plus en extra flaske. Hvilken grød anbefaler du?
Vedr. sutten om natten, så kunne jeg godt frygte lidt at den skaber uro. Hvad kan vi gøre for at det bliver bedre??
Venlig hilsen
Louie's mor