Brev:
Søvn-putning og mad
3. juni 2014
Alder:
10 mdr.
Søvn-putning og mad
Hej Helen.
Tak for de gode svar du altid giver. Mit spørgsmål er:
Vores søn på 10 måneder. Møver sig fremad i verden-kravler ikke helt. Rejser sig op af al ting og prøver at gå. Efter han er begyndt på det har vi fået meget svært ved at putte ham om aftenen. Vi har altid puttet ham kl 19 og klaret det på 5 minutter.
Nu har vi ca 2 timer. Hvor vi putter og han rejser sig op og snakker. Vi har lagt ham x mange uden held. Han klynker og hvis vi blir ved ender han med at græde. Stopper først når vi har taget ham op.
Vi kan så få ham til at sove ved at give en ekstra flaske mme på 150 ml kl 21.00. Så sover han til kl ca 02-04 hvor han får igen.
Skal siges han får en 210 ml mme kl 19.00.
Lige for tiden spiser han ikke så meget. Vil egentlig kun flaske som han får x 3 normalt. Kl 13.00-19 og 04. Men nu får han 4 flasker.
Han har fået to tænder den sidste uge også.
Er det normalt putning skal være sådan en kamp?
Gode råd til hvad vi kan gøre anderledes?
Er det tænderne der gør han ikke vil spise?
Er det hans udvikling der udfordrer putning?
På forhånd tak for dit svar.
Med venlig hilsen
Mie