Brev:
9½ måned og aften putning
19. maj 2014
Alder:
9 mdr.
9½ måned og aften putning
Hej Helen
Så må vi vende tilbage med et lille spørgsmål angående putning af vores datter. Vores datter er nu godt og vel 9½ måned og er rigtig begyndt at vise lyst til at rejse sig op ved ting.
Dette har så også resulteret i at hun som nok så mange andre små vender sig i sengen og rejser sig op hele tiden når vi har lagt hende. Vi er så lidt i tvivl om hvilken metode vi skal bruge for at lærer hende at hun skal sove. Vi ved hun er træt for hun gnider sig i øjnene og gaber, men hun bliver stadig ved med at vende sig.
Skal vi ligge hende ned og sige godnat også forlade rummet til hun brokker sig, også fortsætte med det indtil hun sover?
Vi har også prøvet at være ved hende hele tiden hvor vi ligger hende om på ryggen med det samme indtil hun bliver så træt af det og falder i søvn? Vi er bare i tvivl om det er en forkert måde at gøre det på, hun bliver ikke ked af det overhoved (Vi vender hende mellem 40-50 gange). Denne metode har vist sig at være hurtigere.
Med venlig hilsen
Mor og Far :)