Brev:
Længe om at falde i søvn - 18 mdr.
7. maj 2014
Alder:
18 mdr.
Længe om at falde i søvn - 18 mdr.
Hej Helen,
Vores søn på 18 mdr. har en rigtig god rutine om aftenen.
Ca. Kl.17:30 aftensmad
Ca. Kl. 18:15 bad
Efter bad får han muligvis lidt grød eller resten af hans aftensmad, hvis det har knebet med appetitten.
Ca. Kl. 19:30 puttes han med en lille sang og hans sutteflaske med vand.
Han har hidtil været rigtig dygtig til at falde hurtigt i søvn, men nu tager det virkelig lang tid, nogle gange 1,5 time. Han ligger os sludrer, 'synger' og er glad. Men jeg synes det er rigtig længe han er vågen, selvom han virker træt når han puttes. Han sover ca. 2,5 time til middag og vågner senest 14:30 fra sin lur. Han vågner kl. 6, så jeg er ikke meget for at trække hans putte-tid ... Men hvad synes du?
Og så en lille mor-ting ... Er min søn den eneste dreng i verden, som ikke kan eller vil sove i mors og fars seng. Vi leger og hygger i vores seng, men han sover kun i sin egen - selvom moren synes det kunne være SÅ hyggeligt med vores guldklump sovende i smørhullet :-)
Hilsen