Brev:
Søvnforstyrrelse - 8 mdr.
24. april 2014
Alder:
8 mdr.
Søvnforstyrrelse - 8 mdr.
Hej,
Vores datter på 8 måneder sover rigtig dårligt om natten. Hun vågner ca. hver 2. time og synes temmelig oprevet og græder, nogle gange er det hver time og nogle gange er det med lukkede øjne. Hun spiser ellers en solid gang aftensmad.
Hun sover i vores seng p.t. og har gjort det i 2 måneder siden vi kom hjem fra 2 måneders ferie i Burundi. Da hun var 4 måneder kunne hun ellers sove op til 6 timer i træk om natten. Hun har ikke problemer med at sove om dagen i sin barnevogn. I Burundi duede barnevognen dog ikke i dagtimerne og her sov hun (godt) på ryggen af sin mor og andre. Om natten sov hun i egen seng i 3 til 4 timer uden opvågning.
Hun er endnu ikke ved at få tænder så det er ikke det der er problemet. Vi synes selv det er mærkeligt, at hun er så oprevet. Hun mister nogle gange ligefrem kontakten med os pga. sådanne grædeanfald. Er der måske ligefrem noget galt med hende? I normal vågen tilstand er hun ellers 100% til stede og den skønneste kvikke storsmilende og storgrinende datter man kan ønske sig.
Med venlig hilsen
Catherine