Brev:
Hvor kort en lur
22. april 2014
Alder:
11 mdr.
Hvor kort en lur
Kære Helen.
Jeg vil lige høre dig, hvad er den korteste lur, man må give?
Som det er nu vækkes min datter kl. 7, sover formiddagslur på 1-2,5 timer og sover så først 2. lur henved kl. 18. Og er vågen til efter kl. 23. Vi vækker hende fra 2. lur efter 30 min. Kan man vække hende før eller gøre noget andet? Jeg lader hende sove, til hun vågner selv, fra formiddagsluren, som vi har skrevet om før.
Med venlig hilsen
Helle