Brev:
Kaster med sutter
21. april 2014
Alder:
20 mdr.
Kaster med sutter
Hej Helen
Så har jeg endnu et spørgsmål angående min datter på knap 20 måneder! :)
Vi har tidligere skrevet til dig angående hendes søvn.
Hun kommet i seng mellem 19 og 19:30. Hun bruger hver dig lidt tid på at ligge og falde til ro. Hun er ikke ked af det, men ligger og sludre. Vi vurdere at hun har brug for tiden til at komme ned i gear og finde ro. Næste ligegyldig hvor træt hun er og hvornår vi ligger hende så har hun brug for den tid! Vi sluttet altid dagen af med at læse historie og og synge en sang. Hun rejser sig op ind imellem og vi går ind og ligger hende, kysser og siger godnat!
Det sidste nye påfund er at hun smider hendes sutter på gulvet, når vi kommer ind for at ligger hende! Hun ser vi kommer og kaster så sutterne ud over kanten på sengen. Nogle gange smider hun den ud mellem tremmerne når vi har sunget og jeg siger godnat!
Vi kan ik finde ud af hvorfor hun gør det..??
Vi har forsøgt at gå ud fra værelset uden at give hende sutterne igen. Så blir hun meget ked af det.
Vi søger nu en forklaring eller et godt råd?
Med venlig hilsen
MDM