Kaster med sutter

21. april 2014

Kategori:
Alder:
20 mdr.

Kaster med sutter

Hej Helen

Så har jeg endnu et spørgsmål angående min datter på knap 20 måneder! :)
Vi har tidligere skrevet til dig angående hendes søvn.

Hun kommet i seng mellem 19 og 19:30. Hun bruger hver dig lidt tid på at ligge og falde til ro. Hun er ikke ked af det, men ligger og sludre. Vi vurdere at hun har brug for tiden til at komme ned i gear og finde ro. Næste ligegyldig hvor træt hun er og hvornår vi ligger hende så har hun brug for den tid! Vi sluttet altid dagen af med at læse historie og og synge en sang. Hun rejser sig op ind ...

Annonce

... imellem og vi går ind og ligger hende, kysser og siger godnat!

Det sidste nye påfund er at hun smider hendes sutter på gulvet, når vi kommer ind for at ligger hende! Hun ser vi kommer og kaster så sutterne ud over kanten på sengen. Nogle gange smider hun den ud mellem tremmerne når vi har sunget og jeg siger godnat!

Vi kan ik finde ud af hvorfor hun gør det..??

Vi har forsøgt at gå ud fra værelset uden at give hende sutterne igen. Så blir hun meget ked af det.

Vi søger nu en forklaring eller et godt råd?

Med venlig hilsen
MDM

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

7. marts 2024 | Renlighed | 23 mdr.

Tisse på potte

Kære Helen Først og fremmest igen tak for dit svar angående lur og...

5. februar 2024 | Sovevaner | 22 mdr.

Rutiner og weekend, del 2 - Lur

Kære Helen Tak for dit svar på mit forrige brev. Det er rigtig godt at...

2. februar 2024 | Kost og ernæring | 17 mdr.

Tynd mave?

Hej Helen. Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og...

15. januar 2024 | Opdragelse | 21 mdr.

Rutiner og weekend

Kære Helen Tak for dit svar og gode råd angående mad og svingende appetit....

Annonce

Viden om børn:

Rød numse

De fleste børn får ind imellem en rød numse fordi urin og afføring irriterer huden. Nogle børn mere end andre.

For at forebygge rød numse, er det vigtigt at skifte bleen tit og brug af salver og cremer bør altid holdes på et minimum. Lad barnets hud lufttørre og brug kun mild sæbe, når der er afføring ellers vil rent vand de fleste gange være nok.

Tør numsen grundigt også i folderne og brug f.eks. en føntørrer til at lufttørre huden med, men pas på den ikke bliver...

Læs mere i Babylex

Sushi til børn

Børn må gerne få sushi - men der er nogle ting du skal overveje:

- Fisken der bruges skal have været frosset ned til - 20 grader i mindst 24 timer. Der kan forekomme parasitter i fisk og disse dræbes ved frysning.

- Sushien skal fremstilles under hygiejniske forhold. Den bør spises samme dag som den er lavet og køber du den færdigpakket skal du være opmærksom på korrekt opbevaringstemperatur og holdbarhedsdato.

- Børn under 3 år må højst spise 25...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om dit barns udvikling. Bogen er propfyldt med nyttig viden for alle forældre!

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen,

Tusind tak for din uddybning – det var rart med et par konkrete forslag, og I aftes lykkedes det faktisk at sidde uden skrigeri… :)

Jeg tror at små skridt er den helt rigtige løsning, som du foreslog…

Dine svar hjælper altid UTROLIGT meget!

Tak, fra os i Tyskland