Brev:
Påklædning til foråret
19. april 2014
Alder:
5 mdr.
Påklædning til foråret
Hej Helen.
Kan du hjælpe en usikker førstegangs mor med en lille pejler omkring påklædning nu her, hvor vi går varmere tider i møde....
Jeg tænker på om du har en eller anden tommelfingerregel om at hvis det er mellem X og X antal grader udenfor, så skal baby have det og det på hvis man er udenfor?
Og - her i vintermånederne har vores datter sovet med en langærmet body med uld i og nogle bløde velourbukser med fødder.
Hvornår tænker du at vi kan gå over til at hun bare sover i en ud i en bomulds natdragt uden noget indenunder (udover bleen)?
Tak :)