Brev:
Dårlig søvn?
18. april 2014
Alder:
16 mdr.
Dårlig søvn?
Kære Helen
Vores datter på 16 måneder har igennem mange måneder efterhånden vågnet tidligt om morgenen. Hun bliver fast lagt i seng ved 19-tiden, og så ligger hun og hygger i sengen indtil ca 19.30. Og så vågner hun kl 5.30. Det er der jo ikke som sådan noget galt i, men hun er bare i rigtig dårligt humør, når hun vågner. Hun sover for tiden også kun 1,5 time til middag, og er også rigtig ked af det når hun vågner fra lur.
Vi har prøvet at lægge hende senere, men det ændrer ikke noget.
Hendes humør fortæller os at hun ikke sover nok, da hun ellers er en nem og glad pige, men er det bare en fase, og noget hun selv finder ud af, eller er det noget vi som forældre skal prøve at hjælpe hende med?
Med venlig hilsen
Eva