Brev:
Søvn om dagen - 10 mdr.
11. april 2014
Alder:
10 mdr.
Søvn om dagen - 10 mdr.
Hej Helen
Har altså et opfølgende spørgsmål til mit forrige spørgsmål om at rykke søvnen om dagen.
Jeg er nemlig så i tvivl om jeg gør det rigtige ift Arthurs søvn i løbet af dagen, for han virker så hurtig træt.
Han vågner som sagt 6.00/6.30 og virker træt allerede omkring kl 8/8.30, men jeg forsøger jo at strække ham, fordi jeg tænker at hvis drengen skal sove to lurer, så er det tidligt at sove allerede kl 8.... Og selvfølgelig også fordi jeg i hverdagene først er hjemme fra aflevering af søster, kl 8.45/9.00. Han er også nemmere at gøre tilfreds i hverdagene, for der sker noget, så der holder han ok også til kl ca 9.30. Men i weekenderne er han skrækkelig indtil vi putter ham kl 9.00 og nok ikke meget senere.
Når han så vågner efter 1 1/2 time, så syntes jeg allerede han viser træthedstegn ca 2 timer efter. Han puttes jo så ca 14 og sover en time. Men så igen sidst på dagen er han vrøvlet. Jeg tænker bare, om det er normalt man er så træt når man er 10 1/2 mdr??
Er der noget jeg kan gøre anderledes, for at få en gladere dreng??
Tak igen for svar :)
Med venlig hilsen