Brev:
Søvnbehov 5 måneder
9. april 2014
Alder:
5 mdr.
Søvnbehov 5 måneder
Hej Helen.
Da vores datter var fire måneder, skrev du til mig at vi kunne forvente hun sov fem timer i løbet af dagen, fordelt efter sit eget behov, og 10 timer om natten.
Hvordan ser disse tal ud nu hvor hun er fem måneder?
Hvis hun er glad og trives og sover fint om natten, er tallene vel kun en rettesnor, ikke sandt?
Min pointe er, at hvis man ikke synes der er problemer, skal man vel ikke skabe et hvis baby ikke følger tallene til punkt og prikke vel :)
Hilsen