Brev:
Laver i bleen om natten - 3 år, 4 mdr.
31. marts 2014
Alder:
3 år, 4 mdr.
Laver i bleen om natten - 3 år, 4 mdr.
Hej
Har brug for et lille råd.
Jeg har en dreng på 3 år. Når han har skulle lave stort har han altid lavet det i bleen inden han skulle sove (ca siden han var 1 ½ år). Han har altid gjort det helt bevidst, ca 15 min efter han er blevet puttet - kan vi skifte ham.
Nu er han blevet 3 år og er renlig - dette gik utrolig nemt, men han bruger stadig ble om natten.
Her er det så han stadig laver stort, inden han skal sove.
Vi har forsøgt med følgende:
1: At han sidder på potte/toilet inden sengetid - der kommer kun tis
2: Give han belønning, hvis han laver stort på potten/toilet - han siger her han ikke kan.
3: Ikke give ham ble på - før vi går i seng (dette resulterer i at han laver stort i bleen om natten i søvne)
Jeg ved ikke rigtig hvad vi skal gøre og om vi skal gøre noget?
Det virker til at han ikke tør give slip, har du et godt råd?
Venlig hilsen
Pernille