Brev:
Inställning och metoder?
29. marts 2014
Alder:
15 mdr.
Inställning och metoder?
Hej Helen.
Du är min absoluta förebild inom allt med barn och allt som rör barnuppfostran/sömn/mat/sjukdom. Trots att jag aldrig träffat dig känner jag ett 100% förtroende och respekt för dig och känner att din syn på barn och hur man ska hantera olika situationer är helt rätt. Det finns så många metoder och syn på området idag men du har en sån sund och kärleksfull inställning. För att sammanfatta det jag precis skrev: du är min "guru" inom området och jag är glad att jag Tack vare min danska svärmor fann din sida och äntligen kunde få den hjälp och feedback jag så väl behövde!
Nu till min korta fråga: i sverige har vi tyvärr ingen motsvarighet till dig. Den vi har som många vänder sig till är Anna Wahlgren som blivit internationellt känd med sin "Sova hela natten"-kur. Hon är omdebatterad och det blir ofta antingen hatad eller älskad i sverige.
Vad är din inställning till Anna Wahlgren och hennes metoder?
Tack på förhand! :-)
Ha en skön weekend!
/Erika