Brev:
Sove mere?
25. marts 2014
Alder:
5 mdr.
Sove mere?
Hej Helen
Har en datter på 5 mrd og en dreng på 5 år som er hsp og signalstærk.
Henvendelse går på min datter som blev født ved alm men hurtig fødsel. Vejede 3380 og var 51. Hun startede med kolik lign symptomer og har derfor grædt meget og haft ondt og derfor kun startet med at sove 3 lure af 25 min.har pt fortsat ingen søvnrytme.
Nu sover hun en morgen lur kl ca kl 8 på en time og igen kl ca 10.30 på 45-60 min og en lur kl 13 på 45 min. Og så er det næsten umuligt at få hende til at sove mere.
Forsøger at give sut og vugge samt gå med barnevogn og nogle gange lykkedes det at få hende til at sove mere med mange gange sut.
Været ved lægen flere gange og hun er fin. Været ved kiropraktor og hun var skæv 3steder. Var der 5 x og hun er nu færdigbehandlet.
Hun får lidt grød startede da hun var 4 med men først nu går det ok. Hun får grød til frokost og mos eftermiddag og Nis eller grød aften. Spiser lidt pt 5 skefulde og vil så ikke have mere. Hendes mave kan heller ikke klare det og tit skriger hun vanvittigt efterfølgende.
Jeg ammer fuldt ud og gerne flere gange da hun også her er småtspisende og ikke altid vil tage brystet. Hun gider ikke flaske. Det er forsøgt flere gange med flere forskellige flasker og erstatning.
Om natten bliver hun puttet 18.30 får mad kl 21.30- tit gives sut kl 20.00. Får mad kl 00.30,-03.30-06.30. Og derudover gives sut et par gange.
Jeg har brug for råd til hvordan jeg får hende til at sove mere??? Er så træt så træt ca i underskud med 20 t søvn om ugen:-(
Håber du kan hjælpe
Kærlig hilsen
Heidi