Brev:
Flytte ind på eget værelse - 6 mdr.
24. marts 2014
Alder:
6 mdr.
Flytte ind på eget værelse - 6 mdr.
Hej Helen.
Min søn bliver 6 måneder om en uge, og han vågner normalt 3-4 gange om natten. Min mand og jeg har snakket om at prøve og flytte vores søn ind på sit eget værelse. Men jeg er lidt i tvivl om hvordan vi skal gribe det an.
Fra fødslen og end til nu, har vores søn sovet inde i vores soveværelse. Han ligger i sin tremmeseng som står helt tæt op ad vores seng (uden tremme mellem han og os). Han holder ofte min eller min mands hånd ind til han sover.
På min søns værelse står en ekstra (voksen) seng. Vi har talt om at flytte vores søns tremmeseng ind på hans værelse, så tremmesengen står op ad ekstra sengen. På den måde kan min mand eller jeg ligge ved siden af vores søn endtil han sover.
Er det en god ide ? har du nogen andre forslag ?
Venlig Hilsen
Maria