Brev:
Passe flaske ind ved putning?
8. marts 2014
Alder:
1 mdr.
Passe flaske ind ved putning?
Hej Helen
Tak for dit svar. Det går bedre med Caya nu efter hun har været til kiropraktor. Hun havde ondt i nakken som var spændt da hendes hoved ofte drejer til venstre.
Hun har sovet flere lange lure om dagen og sov "allerede" kl 21 i går. Her til aften er vi lidt i samme båd igen, da hun blev forstyrret i hendes eftermiddags lur. Så hun har været vågen fra kl 15 til 21, da hun igen er overtræt og vågner hvert kvarter.
Jeg giver kun flaske og har svært ved altid at få det " passet ind" med en flaske igen når hun skal sove, da hun ofte får når hun vågner for der er hun meget sulten.
Skal jeg så give hende en flaske igen? Jeg skifter hende og aktiverer hende efter flasken, så går der jo kun 30-60 min fra hun lige har spist færdig.
Med venlig hilsen
Rikke