Brev:
Lære at sove i sin egen seng
17. februar 2014
Alder:
19 mdr.
Lære at sove i sin egen seng
Kære Helen
Sidst jeg skrev til dig om vores soveproblemer konkluderede vi udfra dit svar at vi ville acceptere at hun gerne ville sove i dobbeltsengen pga. trygheden. Det har gjort at hun stort set sover igennem, nogle dage står hun dog op kl 4-5 det er lidt træls hun bliver puttet kl 20 så synes heller ikk at det er for tidligt at komme i seng? Hvordan får jeg lige det fikset?
En anden ting er at min kæreste ikke længere sover i vores soveværelse da vi alle tre sover elendigt sammen. Dette giver anledning til en masse små diskussioner da han føler at jeg ikke prioterere vores forhold, det gør mig meget ked af det for jeg nyder egentlig, at jeg endelig får min nattesøvn for det har været en sej kamp som han ikke har taget sit læs i! Jeg føler mig nok lidt alene om dette problem. Men min datter trivsel er det vigtigste og hun stortrives, men kan godt se at min kæreste og jeg selvfølge skal have forældretiden tilbage.
Jeg har tænkt at jeg gerne vil prøve at flytte hende ind i sit eget værelse men samtidig bliver jeg usikker for jeg frygter at søvnen igen bliver et problem ;(
Jeg vil helst have så lidt tåre som muligt. Vil det hjælpe at fjerne hendes sengerand for når hun kommer i sengen skriger hun helt vildt hvilket er mærkeligt for en gang ville hun gerne sove i den.
Hvad skal jeg gøre for at få min datter ind i sin seng? Kan der hjælpe at ligge på en madras inde hos hende?
Glæder mig meget til at høre for dig for er lidt presset....
Hilsen Mig