Brev:
Lære at sove i barnevogn
15. august 2012
Alder:
4 mdr.
Lære at sove i barnevogn
Kære Helen.
Min 4 mdr gamle søn vil ikke være i sin barnevogn. Argh det er surt!! Jeg havde ellers glædet mig til at skulle trille rundt og gå lange ture. Han gider slet ikke ligge ned i den!! Gider i en kort periode at sidde op (skal forstås sådan at jeg har støttet ham op med en dyne/han ligger næsten ned, men hovedet er lidt hævet så han bedre kan se mig), men så bliver han for hurtigt stimuleret og bliver pjevs - herefter skrig og skrål.
Nu bruger jeg næsten ikke vognen mere og er rigtig ked af det. Han gider heller ikke sin Autostol, så jeg føler mig fanget herhjemme.
Jeg slynger ham dog, men det er lidt tungt, da han vejer 8 kg efterhånden.
Hvordan kan man barnevognstræne??
Kommer det senere med alderen?
Kærlig hilsen
Pernille.