Brev:
Nu er søvnen helt tosset
15. august 2012
Alder:
9 mdr.
Nu er søvnen helt tosset
Hej Helen
Nu er det helt "tosset". Vores datter er begyndt at sove en times middagslur og vågner derefter på trods af ihærdige forsøg på at få hende til at sove igen.
Hun kan ikke holdes kørende til kl. 19.00 og får derfor en sen powernap om eftermiddagen.
Hendes morgenlur på 30 minutter tager hun stadig.
I en periode vågnede hun også om natten en-to timer og kravlede rundt. Dette gør hun heldigvis ikke mere.
Er det en fase med middagsluren eller er det tegn på morgenluren skal væk eller??
Hilsen Linda