Brev:
Skabe nye soverutiner
18. maj 2012
Alder:
6 mdr.
Skabe nye soverutiner
Hej Helen
Tak for din mail ang. "ødelagte sovevaner efter sygdom" vi er i fuld sving med at opgradere antal af måltider.
Sidst i mailen skrev du at vi måske skulle skabe nogle nye putterutiner, men det kunne vi tage senere!
Men det er vist på høje tid at vi får ændret de gamle vaner med at amme i sengen til han sover.
Men hvordan kommer vi igang og hvad skal vi gøre punkt for punkt.??
Jeg har et par gange prøvet at godnat amme andre steder end sengen, men det er næsten umuligt at få ham til at tage brystet..
Man mister jo helt modet på forhånd.. kan lige forestille mig hvilke græde helvede vi skal igennem og kan næsten ikke tage mig sammen..
Vi kunne også godt tænke os at lille William kunne tage sutteflaske isteden for godnat amningen, skal man tage det sammen med de nye putte rutiner eller senere??
Håber du har noget konkret til os og lidt motivation :-)
Med venlig hilsen
Lene