Brev:
Mareridt og hedetur
20. juni 2011
Alder:
3 år, 4 mdr.
Mareridt og hedetur
Kære Helen.
Vores søn er begyndt at vågne en halv til en time efter, at han er faldet i søvn. Det vil sige, han er ikke vågen med er drivvåd i håret og græder. Det tager kun et minuts tid med lidt kys og kram, og så sover han videre hele natten uden problemer.
Han har altid svedt rigtig meget den første time, efter han er faldet i søvn. Han sparker som regelen dynen af sig i løbet af natten, så han har det åbenbart varmt. Men kan du sige, hvad denne opvågning skyldes så kort tid efter han er faldet i søvn? Har det noget med søvnfaserne at gøre? Han er ellers en meget glad og aktiv dreng.
Med venlig hilsen, mor