Brev:
Ændret søvnrytme
30. maj 2004
Alder:
6 mdr.
Ændret søvnrytme
Hej
Først lige tak for en super brevkasse :-)
Jeg har en datter på knap 6 mdr. Hun er begyndt at vågne ved 22 tiden og igen ved 02 tiden og bare skriger (hysterisk) utrøstelig.
Hun bliver lagt i seng ved 19.30 tiden, jeg ammer hende fuldt ud + hun får grød 2 gange om dagen.
Hun har lige været syg, kan det have noget at gøre med det ?
Hun plejer at sove til 03-05 tiden hvor hun bliver ammet og så falder i søvn igen 1-2 timer.
Er der noget med at børn der er over 6 mdr. ikke har et behov for at få mad i løbet af natten?
Med venlig hilsen en fustreret mor :-)