Brev:
Putning - mørkeræd?
1. november 2008
Alder:
17 mdr.
Putning - mørkeræd?
Hej igen Helen.
Jeg har et spørgsmål vedr. putning. Min datter på snart 1 1/2 år er begyndt at blive meget ked af det når vi skal til at putte hende. Hun bliver vildt glad når man spørger hende om hun skal have børstet tænder og iseng, og vi laver vores egen "grine-leg" lige inden putning og det har altid fungeret godt med et godt grin inden sovningen, meeen nu har det ændret sig.
Hun ELSKER stadig at få børstet tænder og grine-legen, men når så vi slukker lyset på hendes værelse og jeg f.eks. siger godnat og lukker døren, så knækker filmen og hun bliver vildt ked (faderen bliver inde på værelset med hende til hun sover ).....kan det være hun pludselig er blevet mørkeræd??
Der er godt nok ik noed galt om natten i den retning, eller er det bare mere spændende at være oppe?? Hun gør det nemlig uanset hvor træt hun er.... tænkte bare om du havde hørt om lignende før??
Mange hilsner fra R