Brev:
Laver afføring for tit?
16. juli 2008
Alder:
12 mdr.
Laver afføring for tit?
Hej Helen.
Sebastian på 1 år har meget tit afføring. Ofte op til 5 gange om dagen. Der kommer ikke ret meget ad gangen, men ikke desto mindre får han jo en rød numse af det.
På et tidspunkt droppede vi bananer og så hjalp det omgående, men nu er problemstillingen igen den samme.
Vi synes at han får en god og varieret kost med rugbrød, pålæg, grøntsager, kartofler, ris, pasta kød, fisk osv. Desuden frugtstænger. Frugt har vi skåret ned på nu hvor problemet er der igen.
Hvad kan vi gøre anderledes?
Med venlig hilsen
Maj