Brev:
Renlighed - afføring i sine bukser
11. juni 2008
Alder:
4 år, 3 mdr.
Renlighed - afføring i sine bukser
Hej Helen.
Der er nu gået næsten et år, siden mit sidste spørgsmål til dig om vores ældste datter. Hun er nu 4 1/4 år, og stadig en glad og dygtig pige.
Hun har fortsat problemer med sin afføring. Hun kan ikke lave på potte eller wc. Det sker altid i hendes underbukser - ble vil hun ikke bruge. Det sker 3-4 gange om dagen, både i børnehaven og herhjemme.
Det fylder efterhånden rigtig meget i hverdagen, og gør det svært for hende, når hun f.eks. er med veninder hjemme og lege.
Hun er meget utilpas med det, og fortæller ikke når hun har lavet.
Vi har prøvet stort set alt. Belønning, historier, musik, alene, fælles, balloner at puste i undervejs. Hun laver ikke i potte eller wc.
Kan du hjælpe med et godt råd?
Jeg ser meget frem til at høre fra dig.
Mange hilsner
Annemette