Brev:
Tilbagegang med renlighed
11. marts 2004
Alder:
3 år, 6 mdr.
Tilbagegang med renlighed
Hej
Vores søn på 3 ½ har ikke brugt ble siden august 2003.
Det er gået fint med tisseriet, men når det kommer til afføringen er det blevet helt galt. Han kan sagtens gå på wc, men af en eller anden årsag gemmer han sig når han skal lave, og går ikke af sig selv ud på wc'et.
Jeg syntes at det er drøn irriterende, men håber da at han snart "husker" at gå på wc. Her hjemme går det, og man kan sagtens fange ham i det, og så drøner han ud på wc'et, men i børnehaven er de "trætte" af det.
Jeg havde en samtale med dem i dag, hvor det mellem linierne lå at de syntes at han skal have ble på igen og der sagde jeg at det syntes jeg under ingen omstændigheder at han skal - da det vil være et "nederlag" at skulle have den på igen.
Jeg spurgte til om hvor lang tid han fik lov at sidde på toilettet når han nu selv kom og sagde at han skulle, og der fik jeg at vide at de jo ikke havde tid til at sidde ude hos ham, jeg foreslog at de måske kunne give ham en bog som han kunne kigge i.
Hvad søren kan vi gøre? For det hjælper jo ikke med skæld ud.