Brev:
Bruger stadig nat ble
4. marts 2008
Alder:
3 år, 10 mdr.
Bruger stadig nat ble
Hej Helen
Min store dreng Mathias på snart 4 år blev blefri om dagen i sommers.
Mit spørgsmål er så, hvornår vi kan tage natbleen af, han tisser stadig i den og hvor lang tid plejer der at gå før de kan smide den og det skal siges at igen uheld har om dagen og selv går på toilet både her hjemme og i børnehaven. Han vågner også om natten og vil have vand hvilket jo ikke gavner
Med venlig hilsen
Lene