Brev:
Pottetræning - 2 år, 1 mdr.
4. februar 2008
Alder:
2 år, 1 mdr.
Pottetræning - 2 år, 1 mdr.
Hej Helen
Jeg er i tvivl om, om jeg nu skal gå intensivt til værks med potten.
Min søn på 25 måneder er meget interesseret i potten og sætter jeg ham på den tisser han stort set hver gang og han er meget stolt. Han hjælper altid med at hælde det ud i toilettet og trækker så selv ned. Nogle gange har han ikke lyst til at sidde på potten og når jeg spørger om han skal tisse siger han altid nej, men i øjeblikket siger han dog nej til det hele og jeg tror ikke helt han altid ved hvad han svarer på.
Så indtil nu er det stadig kun en form for leg på hans præmisser. Hvornår er han rigtig klar og hvordan ser jeg at han er det?
Med venlig hilsen
Dorthe