Brev:
Renlighed - 2 år, 9 mdr.
15. december 2007
Alder:
2 år, 9 mdr.
Renlighed - 2 år, 9 mdr.
Jeg er lidt i tvivl om hvor langt min datter er i processen med at blive renlig og om jeg kan begynde at "træne" med hende....jeg skriver træne i gåseøjne da jeg godt ved at man ikke skal presse på.
Min datter fylder 3 år til marts og skal snart i børnehave...hun har et glimrende sprog og er generelt en glad og tilfreds lille pige der dog er selvstændighedsfasens vold hvis man kan kalde det det.
Hun leger "at lave småt og stort" på potten og er rigtig god til det og er altid med Mor på wc, så hun ved godt hvad der sker...der er også held i spøjten nogen gange.
Hun kommer også og siger til med både stort og småt......Meen idag da vi skiftede ble efter afføring spørger hun mig om hun må lade vær med at få ble på????
Det var jeg i tvivl om jeg skulle sige ja eller nej til både fordi vi skulle ud og handle og fordi jeg ikke vil have at den første gang uden ble bliver noget møg. Det villle ikke være så fedt at stå med våde bukser i Bilka GG.
Så jeg tror mit spørgsmål hedder om jeg skal efterkomme hendes efterhånden mange ønsker om at gå uden ble.....og virkelig gøre noget ved det?
Jeg vil ellers sige at det er en super brevkasse og der altid er svar og finde....