Brev:
Min datter vil gerne på potten, er det for tidligt?
10. februar 2004
Alder:
21 mdr.
Min datter vil gerne på potten, er det for tidligt?
Jeg har bemærket at vores datter på 21 mdr kommer og siger hun skal lave puha. Er det for tidligt at gøre en indsats til pottetræning eller skal jeg bare klø på. Hun har altid siden hun er begyndt at gå, været med mig på toilettet. Er det godt eller skidt,- jeg føler det er godt.
Hilsen
Mette