Brev:
Stort i bleen om natten - Enkoprese
10. februar 2004
Alder:
8 år
Stort i bleen om natten - Enkoprese
Min mand og jeg har en søn på snart 8 år.
Han har siden fødslen brugt ble om natten, fordi han er sengevæder. Igennem den seneste måned er der nogle gange også kommet stort med ud i bleen.
Hvad kan det skyldes?
Den daglige renlighed er helt perfekt, og han har masser af venner og det går strygende skolen.
Han har en lillesøster på ca. 2½ år.
Vil han have opmærksomhed og vågner om natten og ikke vil gå ud på toilettet, eller hvad er det?
Håber at få svar,
Venlig hilsen
Birgitte og Ole