Brev:
Pige på 6 år tisser i bukserne om dagen
2. juni 2003
Alder:
6 år
Pige på 6 år tisser i bukserne om dagen
Min datter på 6 år tisser stadig i bukserne nogle dage i børnehaven. Lægen siger at det er et normalt fænomen, hvad mener du? Hun skal jo snart i skole
Hilsen
En bekymret mor