Brev:
Renlighed - 22 mdr.
19. oktober 2007
Alder:
22 mdr.
Renlighed - 22 mdr.
Hej Helen
Tak for dit svar angående sovevaner. Nu gør jeg det at jeg bliver hos ham til han sover om aftenen. Jeg læser mens han falder i søvn og han er meget tilfreds med bare det at jeg er i selve værelset. Dernæst har jeg redt en seng op i hans værelse til mig selv og når han vågner om natten lægger jeg mig der til han er faldet i søvn igen. Det fungerer rigtig fint og vi alle sammen får mest søvn på denne måde.
Jeg har nu et spørgsmål angående renlighed. I vuggestuen går man her meget op i at børn er renlige når de er to år, så derfor er der en del pottetræning i vuggestuen. Nicolai sidder derfor også på potte og nogen gange med resultat. Jeg synes i midlertid det er tidligt så her hjemme står potten bare fremme og så kan han sætte sig hvis han har lyst. Han sætter sig ofte på den men kun kort tid og kun en gang har han tisset i den. Det ser ud som om det stadig kun er en leg og han gerne vil efterligne os.
Hvordan skal jeg forholde mig ?
Mange hilsner Dorthe