Brev:
Renlighed - 2 år
21. september 2007
Alder:
2 år
Renlighed - 2 år
Hej Helen
Vores datter på 2 år er blevet meget interesseret i at tisse og lave stort på toilettet, mest når hun går uden ble så siger hun selv til. Et par gange har jeg om morgen spurgt om hun ville have bleen af og op på toilettet hvor hun så har lavet begge dele. Hun er meget stolt, men vil kun hvis det er mig og ikke far.
Skal vi gribe det nu eller er det for tidligt?
Med venlig hilsen
Frejas mor