Brev:
Min søn tisser i sengen
2. juni 2003
Alder:
3 år
Min søn tisser i sengen
Min søn på 3 år bruger ikke længere ble om dagen og der sker aldrig nogen uheld. Derimod kan han ikke holde sig tør om natten. Derfor bruger kan fortsat ble, når han skal sove.
Er det normalt at tisse i sengen, når man er 3 år og renlig om dagen?
- en far