Brev:
Det med at smide bleen?
31. juli 2007
Alder:
3 år, 2 mdr.
Det med at smide bleen?
Hvis min datter først siger til når hun HAR tisset er det så et tegn på at hun endnu ikk er klar og vi skal vente med at ta bleen af hende?
Vi prøvede i sommerferien og det endte hver gang med våde bukser og det virker ikke som om hun ved at hun skal sige til inden og holde sig til hun når wc'et.........
Har du lidt andre gode råd mht til at blive renlig så har jeg lutter øre:-)
.....Håber I er kommet ovenpå efter oversvømmelsen.
Knus herfra:-)