Brev:
Vores datter på 5 har konstant våde underbukser
9. januar 2004
Alder:
5 år
Vores datter på 5 har konstant våde underbukser
Vores datter på 5 går rundt med våde underbukser konstant. Hun har været renlig siden hun var 2 1/2 også om natten. Når hun kommer hjem fra børnehave kan man ligefrem lugte det. Hendes trusser har været våde og er tørret op til flere gange i løbet af dagen.
Jeg har snakket med hende om det og hun siger at det er fordi hun ikke kan løbe så stærkt. Det bliver jeg jo ikke klogere af. Det er pinligt at hun ligefrem lugter af PIS så hvad gør jeg.
Venlig hilsen
Randi