Brev:
Renlig om natten - 3 år, 6 mdr.
27. februar 2007
Alder:
3 år, 6 mdr.
Renlig om natten - 3 år, 6 mdr.
Kære Helen
Jeg skriver fordi jeg er i tvivl om det med at smide bleen om natten. Min store pige på 3½ år bruger stadig ble om natten og kun om natten. Der er intet tegn på at hun er parat til at smide den, på trods af at vi opfordre hende til at gå ud og tisse, hvis hun skal tisse, og den er tung hver morgen af tis.
Jeg mener at det er et bestemt hormon de skal danne for at kunne holde sig tørre om natten, og nogle er længere om at danne det end andre? Mit spørgsmål er derfor, om vi bare skal vente til hendes bleer pludselig er tørre eller om vi bare skal hive bleen af hende nu, og se hvad der sker? ELLER skal vi som jeg har hørt nogle gøre, beholde bleen på hende, og vække hende inden vi går i seng, og få hende til at tisse ?
Venlig hilsen
Anne