Brev:
Er vores datter på 2½ klar til at blive renlig?
29. december 2003
Alder:
2 år, 6 mdr.
Er vores datter på 2½ klar til at blive renlig?
Hej
Jeg har en pige fra juli 01 (2½ år). Hun er meget god til at fortælle lige inden og imens at hun laver stort i bleen. Hun har siddet på potte nogen gange, men der er aldrig kommet noget (heller ikke tis).
Men når hun nu selv er så opmærksom på sin afføring, skal vi så prøve at tage bleen af hende?
Hvilke signaler skal vi kigge efter, for at vide hun er klar?
Med velig hilsen
Heidi